Jdi na obsah Jdi na menu
 


Peugeot 2013: česká francouzská jednička

peugeot-2008.jpgPeugeot se vloni nesetkal s takovým poklesem, jako jeho galský konkurent Renault, měl vyváženější výsledky i ve srovnání s koncernovým bratrem Citroënem.

Sice po výsledcích roku 1985 predikovali marketéři Peugeotu, že prodají 9000 aut a přehoupnou se před 4 procenta účasti na trhu, nižší prodeje u všech značek znamenaly, že Peugeot udal zákazníkům 8884 aut (o tisíc více, než v roce 2012), ale v procentech si z koláče trhu ukousl 5,04 procenta. Což ho dostalo na 5. příčku.

peugeot.jpgStálicí v nabídce byl Peugeot 308, kupující měli zájem o výprodeje předchozí generace, zájem o novou 308 překonal očekávání. Uchytil se i model 2008, který se postavil do řady nových malých SUV - crossoverů, či městských SUV vozů – každý ať si tuto kategorii pojmenuje po svém.

I tyto výsledky stojí za celkově čtvrtou pozicí mezi osobními vozy. Větší radost měli prodejci užitkových aut Peugeot – tady se s 1632 auty dostali na 2. místo v kategorii LUV.