Kaleidoskop
Příspěvky
České prostorné auto Hyundai
Až nedávno se někdo konečně pozastavil nad marketinkovou politikou firmy Hyundai v České republice. Kampaň, aby si spotřebitelé konečně kupovali moderní a prostorné a ne drahé "české" auto, tedy Hyundai (a vem čert, jestli se vyslovuje "hjundaj", nebo "hondé", je stejně nesmyslná, jako tvrzení, že můj spolužák ze střední školy je Súdánec, a ne Čech. Jen proto, že jeho rodiče pracovali nějaký čas v Súdánu a on se narodil v Chartúmu.
Když si muži plní sny… tak nezlobí.
Ženy se vdávají za prince ze svých pohádek, muži si zase plní klukovské sny z dobrodružných románů a tajuplných příběhů. Foglarovské létající kolo Jana Tleskače z Tajemství hlavolamu ožije na přelomu srpna a září v České republice.
Bojíte se autobazaru?
Prodat, či neprodat? Koupit, či nekoupit. Otázka, kterou si v obměněné shakespearovské formě kladou denně tisíce zákazníků. Přetočené tachometry, skryté vady, málo peněz za nabídnuitý vůz (nebo hodně peněz při nákupu) právní kličky - to jsou strašáky, které limitují řadu prodávajích i kupců od toho, aby své kroky do bazaru nasměřovali.